ליברמן על חיסול המחבל הבכיר: "חמאס ידוע בסגירת חשבונות"

זה לא משנה מה חמאס אומר, חשוב מה שהיהודים יעשו.
קובי פינקלר 4 Comment on ליברמן על חיסול המחבל הבכיר: "חמאס ידוע בסגירת חשבונות"

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, התייחס במהלך ביקורו בשדרות לחיסול בכיר חמאס בעזה ואמר: "חמאס ידוע בחיסולים פנימיים" • הצהיר "אנו לא מחפשים הרפתקאות" • וגם, מה דעתו על יחס התקשורת לחומה הנבנית בגבול רצועת עזה?

שר הביטחון, אביגדור ליברמן
זה לא משנה מה חמאס אומר, חשוב מה שהיהודים יעשו.
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, ביקר בעיר שדרות כאורחו של ראש העיר, אלון דוידי. השר ליברמן אמר במהלך הביקור "הגענו לכאן בכדי לתת חיזוק לכל הנושא של הגנת העורף, של המיגוניות, כריזות, ונושאים נוספים ואני חושב שאנחנו מצליחים בכך קודם כל בזכות המאמצים של מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף במיל' אודי אדם, למצוא תשובות ולהביא תקציבים לא מבוטלים. צבר ההזמנות של משרד הביטחון למפעלים באזור שדרות בשנה הזאת הוא 340 מיליון שקלים. רבים מדברים על נושא הפריפריה אבל משרד הביטחון גם עושה והמגמה הזאת היא חשובה מאוד ומהווה תרומה משמעותית לחוסן החברתי של מדינת ישראל" אמר.

השר ליברמן התייחס גם לנושא החומה שנבנית על גבול עזה ואמר "החומה נבנית בקצב טוב ובאיכות טובה. אני לא רוצה להרבות במילים, גם ככה ראיתי בתקשורת יותר מדי קשקושים ודיבורים על הנושא אז אומר רק שהכל מתקדם, לא חסר שום דבר, לא חסרים תקציבים ולא קיימים מחסומים בירוקרטיים. הנושא הזה רץ ומתקדם ואני מקווה שנמשיך לפעול ככה ללא הפרעה".

בתשובה לשאלה על חיסולו של מאזן פוקהא אמר השר ליברמן כי "אנו לא מחפשים הרפתקאות, אנו מנהלים את מדיניות הביטחון באחריות ובנחישות".

כשנשאל על כך שהחמאס מטיל את האחריות לחיסול על ישראל אמר השר ליברמן "זה לא משנה מה חמאס אומר, חשוב מה שהיהודים יעשו. חמאס ידוע כגוף שהוא אולי הקיצוני ביותר בעולם הערבי, בין הארגונים הקיצוניים ביותר, לא הייתי קונה מהם שום דבר, לא מילים ולא שום דבר אחר. שחמאס יעשה מה שהוא רוצה ואנחנו נעשה מה שאנחנו צריכים לעשות. חמאס ידוע בחיסולים פנימיים, בסגירת חשבונות, אני מציע שהם יחפשו שם"

השר ליברמן גם הודיע "היום תתפרסם ההודעה על הקמת ועדת איתור לתפקיד מפקד גל"צ ואני מקווה שגם פה יעשו עבודה טובה ומהירה ובחודש – חודשיים הקרובים נדע מי הוא מפקד גל"צ הבא".



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    גם ליברמן ידוע
    הניה עדיין מחכה לו (וצוחק כל הדרך אל ה-48 שעות)

  2. 2

    התגובה הראשונה חזקה!!!

  3. 1

    לא הייתי קונה ממנו שום דבר, לא מילים ולא שום דבר אחר. שליברמן יעשה מה שהוא רוצה ואנחנו נעשה מה שאנחנו צריכים לעשות.